Corporate identity
Môžeme preložiť ako firemná identita, totožnosť prípadne osobnosť Vašej firmy. Rovnako ako my ľudia, každý podnik, či firma chce mať svoju vlastnú a jedinečnú identitu. Tú si však treba vytvoriť, vybudovať a časom zlepšovať.
Corporate identity je všetko to, čím sa Vaša firma prejavuje na verejnosti. Ako vystupuje, pod akým logom s akými farbami, webstránkou, či sloganom. Všetko vizuálne čo dokáže Váš zákazník (teda verejnosť) s Vašou firmou spojiť. To znamená logo, webová stránka, vizitky, hlavičkové papiere, firemné obaly, slogan, texty dizajn, grafický podpis… toto všetko buduje Váš image, Vašu značku – totožnosť. Bez corporate identity by Vaša firma stratila totožnosť. A čo je firma bez totožnosti? Asi to čo človek bez totožnosti. Nikto. A to predsa nechcete. Chcete byť niekto. A nie len to. Chcete aby o Vás každý vedel a využíval Vaše služby, či kupoval Váš produkt. Tak teda budujte.
Vytvorte si vlastný originálny Corporate design – image Vašej firmy. Corporate design je zložený z už spomínaných častí (logo, webová stránka, vizitky, hlavičkové papiere, firemné obaly…). Významnou časťou pri tvorbe identity sú firemné dokumenty. Patria sem najmä vizitky, firemné obaly a hlavičkové papiere. Firemné tlačoviny sú najdôležitejšie prostriedky, ktorými komunikujete s verejnosťou. A preto by ste si mali na ich vzhľade mali dať veľmi záležať. Nebojte sa byť precízni a originálni. Tieto dokumenty Vás reprezentujú a sú teda veľkým krokom k budovaniu značky.