Dôležité tlačoviny pre začínajúceho podnikateľa

Ak čítate tento článok pravdepodobne ste už zabehnutý podnikateľ alebo nad začatím vlastného biznisu premýšľate. Tak či onak vždy sa zíde dobrá rada ako si prilákať nových zákazníkov a zvýšiť svoj úspech. V nasledujúcich riadkoch sa zameriame na to aké tlačoviny by...

Farba roka 2015 od Pantone

Spoločnosť Pantone tak ako každý rok aj tento predstavila farbu roka. Aj keď to môže vyzerať ako správa, ktorá má vplyv viac menej pre módnych návrhárov, ale tiež ovplyvňuje trendy v dizajne tlačovín, aj web stránok. Tento rok sa ňou stala Marsala Pantone 18-1438....

Komunikácia – základ úspechu

Svojím zákazníkom sa snažíme poskytovať tlačiarenské služby na najvyššej úrovni. Ale ako je to asi v každej oblasti života ani u nás sa všetko nezaobíde bez problémov a nedorozumení. Zo skúseností vieme, že najviac problémov vzniká kvôli nedostatočnej komunikácii...

Psychológia fontov

Aké dôležité je písmo pri tvorbe Vašich propagačných materiálov?... Rovnako ako farby aj každý štýl písma má svoj charakter a špecificky pôsobí na svojho čitateľa. Logo, farby, texty a tiež fonty spoločne vytvárajú osobnosť Vašej firmy. V zásade sú tri hlavné okruhy,...

Tlaclacnejsie.sk šetrí životné prostredie

Určite aj Vy počúvate z každej strany názory ako „Prečo ničiť lesy kvôli novinám, keď už máme elektronické?! Printové média škodia životnému prostrediu!“, a tak ďalej. Čo je pravdy na týchto tvrdeniach? Je to naozaj pravda alebo je to len skrytá reklama na...

Corporate identity

Môžeme preložiť ako firemná identita, totožnosť prípadne osobnosť Vašej firmy. Rovnako ako my ľudia, každý podnik, či firma chce mať svoju vlastnú a jedinečnú identitu. Tú si však treba vytvoriť, vybudovať a časom zlepšovať. Corporate identity je všetko to, čím sa...

Aký je rozdiel medzi digitálnou a ofsetovou tlačou?

Pri tlači svojich reklamných materiálov, vizitiek či letákov máte zvyčajne na výber z dvoch možností. Digitálna alebo ofsetová tlač. Aký je medzi nimi rozdiel? Ktorá je pre Vás výhodnejšia? Pri rozhodovaní Vám radi pomôžeme. Obe slúžia na tlač akýchkoľvek dokumentov...

Letáky na Slovákov zaberajú

Letáky ponúkajúce výrobky za výhodné akciové ceny, ktoré ľudia dostávajú do schránky, si pozerá viac ako 80 percent populácie na Slovensku. Až 37 percent ľudí pritom podľa nich aj nakupuje. Oproti roku 2007 sa dokonca podiel ľudí, ktorí sa pri nákupoch riadia letákmi,...

Príbeh letáku

Chcete vedieť ako sa "rodí" leták? Tlaclacnejsie.sk Vám prináša príbeh letáku od myšlienky až po expedíciu. Zistite, čo všetko stojí za prípravou letákov, ktoré každý deň dostávate do schránky...

Letáky áno alebo nie?

Podnikáte a neviete sa rozhodnúť či investovať do reklamy formou letákov? Určite nie ste jediný s týmto problémom. S pokrokom techniky čoraz viac ľudí odmieta za reklamu platiť. Spoliehajú sa reklamu na internete, či už na vlastnej stránke alebo na sociálnych sieťach....